dijous, 11 de gener del 2007

(primer) resum dels darrers 15 dies

salutacions. sóc l'encarregada del manteniment d'aquest blog i confirmo que aquest 2007 s'ha iniciat amb el seu corresponent incompliment de promeses, en concret la d'escriure-hi més sovint.
els motius son tant variats que donarien per a extendre'm molt. els podria resumir en:
8 magnífics dies a màlaga, córdoba i granada: tres ciutats encantadores cadascuna al seu estil, i on es menja espectacularment bé i divers de l'una a l'altra, o no (depèn), es camina molt (si es vol), i fa bon temps gairebé sempre (per exemple, aquests 8 dies).
3 dies de descans a barcelona incloent dieta exclusiva de verdura i amanides, i intents d'ordenar i organitzar la casa.
4 dies de retorn a la feina (mentre duri) amb tardes dedicades (menys que més) a l'estudi: estic d'exàmens. ejem.
tot això ha impedit que les meves bones intencions s'hagin traduit en els seus corresponents bons actes, i tal.
com que no pretenc seguir esbombant promeses amb risc d'incompliment, a partir d'ara ja no faré esment de si escriuré més o menys. desitjo seguir tant com el meu temps lliure (que no tinc) em permeti, i en tot cas, i contravenint l'article 2 del meu estatut, he decidit pensar sobre què escriure i fer esborranys (decisió que podria no materialitzar-se).
+
sobre andalusia: encisada: bonica, alegre, tant per veure i per beure i per menjar. les tres ciutats visitades tenen un transport públic exemplar per puntual i net i modern (tmb: cal que imitin la freqüència i les targetes de transport recarregables). i una hosteleria ídem. els cambrers són amables (molt), la cervesa boníssima (estrella damm: prenguin nota de com es fa la cruzcampo, facin el favor), i regalen tapes (encantadora costum). a totes tres ciutats m'ha donat la sensació que hi ha molts calers i totes tres coincideixen en tenir oficines de marina d'or (relacionat o no).
sobre el mètode de reserva d'entrades a l'alhambra (monopolitzat pel BBVA): escandalòs. el dia 17 de desembre varem reservar dues entrades per al dia 3 de gener. el dia 2 de gener, desorientats potser, vam matinar per a la visita que no era. quan, un cop allà a dalt, ens vam adonar de que les entrades eren per l'endemà, vam decidir seguir a la cua, a l'aire lliure (temperatura aproximada, 2ºC), amb la lloable intenció d'estalviar-nos la cua del dia següent.
la cua formada per la colla de desgraciats que havien/m tingut la (mala) idea de reservar entrada prèviament és tractada amb falta total de respecte i va a una velocitat d'unes 50 persones/hora (algú m'expliqui quins tràmits tant llargs calen per a treure una entrada previament reservada). cal aclarir que la cua formada pels superdotats que no havien reservat entrada prèviament va a una estupenda velocitat de 50 persones/minut.
després de l'hora d'espera (geladets), ens van dir que l'entrada per l'endemà no es podia donar, ja que el BBVA no els dona la llista fins el mateix dia. BBVA: sou uns jetes. a saber què feu amb els calers rondant. per part meva us penso boicotejar tant com pugui i més. vam fer una (inútil) denúncia al respecte.
*
continuarà.
foto: un reflex a l'aigua de l'alcázar de los reyes cristianos (còrdoba): bonic per fora i buit per dins.

Comments:
Els estatuts són (mai millor dit) per incomplir-los, i els bons desigs per oblidar-los.
 
Bon any Hanna B.

Jo també estic un xic mandrós per escriure. Costa començar un nou any.

Molt be , no, el viatge. Andalusia es força interessant !!

Records
 
Aquesta tardor vaig anar a Córdoba i Alpujarras, uns dies moooolts macos. Llegint el post m'ho has fet recordar, gràcies!!
Del tema propòsits, per això estan, per incomplir-los :P
 
ei! bon any! ja veig q t'has fotut un bon viatge! jo em quedo, sobretot, amb Granada. Això de la cervesa... hauries d'haver tastat la cervesa Alhambra! aquesta si que està bona! clar, si compares l'estrella... però és q l'estrella és el 'basic' del a Damm! ara, si compares la Voll Damm... que s'apartin les demés!

Apa! gaudeix del teu temps lliure com de l'ocupat!
 
Ben trobada, Hanna!! Fa enveja el teu viatge! Jo només conec Granada i les Alpujarras. Insisteixo en conèixer Sevilla però no obtinc quòrum... Potser més endavant.

La foto m'ha recordat (records ara ja...) un racó prop de Marrakesh.

Una abraçada!!
 
La majoria dels bons propòsits que fem sabem que no els acomplirem mai (potser per això els fem). No calen justificacions, escriu quan puguis, m'agrada saber de tu.
Un viatge a les Andalusies en molt bona època!
 
Dona, m'agrada/ens agrada llegir-te i saber de tu, però ja t'hi posaràs, potser, quan no tinguis tantes coses per fer... D'altra banda, també està lamarde bé estar tan ocupada, o no?

M'apunto a la campanya contra el BBVA. De les tres entitats bancàries on la meva mare tenia quatre duros, és l'única que ens està posant problemes per recuperar-los, tot i haver pagat una pasta d'impost de succesions. Boicot al BBVA.
 
jajajaja....a mi también me cuesta ponerme a escribir...es como una manta que s eme hace manta pero hay ganas, aunque me encantaría perderme en un oasis como Córdoba y dejarme llevar por su encanto y tranquilidad!
 
Publica un comentari a l'entrada

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?