divendres, 24 de novembre del 2006

me-me-menjar!!

la manca de llibertat m'impedeix desafogar-me per aqui -de res en concret- com hauria volgut.
hi ha massa feina. estic alienada. el jefe no em treu l'ull del damunt (això sona fatal). resumint, que he fet d'estranquis un meme gastronòmic que he vist d'algú (chamb?)
aquí va:
.
quin és el restaurant que més has disfrutat vora el mar?
haig de dir una cosa una mica snobi: un xiringuito de fusta, pintat de verd pàlid i molt destarotat en una platja deserta on només s’hi arriba en vaixell a la costa d’oaxaca, mèxic (prop de puerto angel). peixos i cefalòpods fregits amb chile, acompanyats de tortillas i llima i amanida. i cervesa sol. i el mar turquesa allà al davant.

restaurant que t'han pres el pèl i no hi tornaries?
un gran nombre. recordo especialment el carmelitas del carrer del carme que em va enganxar pel reclam de les espelmetes i els tons vermells i el disseny i on el menjar era un timo. dolent i car i a sobre el servei cutre. estranyament sempre el veig ple, suposo que hi van a parar guiris despistats.

restaurant que has gaudit d'una molt bona carn a la brasa?
cal trinquet al poblenou, a més de molt bona carn a la brasa, les patates fregides són de veritat.

restaurant més romàntic que has estat?
el restaurant tibetà Kailash (xifré 100) per inesperadament boníssim i pels mantels tant bonics, té espelmetes però no és taaaant romàntic… la càrrega ídem la duia jo gràcies a la companyia.

restaurant que has sortit cantant havaneres?
no acabo d’entendre el to de la pregunta. de contenta pel menjar o de contenta pel beure? si és pel menjar, de l’hispania. si és pel beure (s'entengui la manca de criteri a causa de l'ídem), de l’ovella negra.

restaurant on hi aniries cada dia?
ja hi vaig. a dinar a ca la meva mare.

recomana un restaurant romàntic i econòmic.
una masia a prop de montserrat sense llum elèctrica on fan carns a la brasa i teca una mica anti-romàntica, es a dir fesols i pa torrat amb tomàquet i all per a fregar, embotits, allioli i tal. moltes espelmes espectaculars i en sortir el cel ple d’estels. no recordo el nom però per algun lloc guardo una tarjeta. hi vaig anar amb una colla d’amics, no sé si seria tant romàntic en parella, sobretot pel (post)contingut contundent de la carta...

a qui el passo?
a qui el vulgui fer (però que m'avisi).

Comments:
D’oaxaca, mèxic????

Això va ser el febrer passat potser?????
 
nooop, febrer del 2003...
 
Ostis, es que el Denke va dir el mateix en el meu blog "oaxaca, méxic" , i ja us feia parella o amants, jijijijijiji. Si hi ha cap relació, ja m'explicareu...

"cerca del mar... recuerdo un desayuno el febrero pasado, con la mejor compañia posible, en la playa de marquelia en las costas de Oaxaca".
 
Agafo les preguntes, a veure si tinc temps de fer-lo.

Xunga, la manca de llibertat per desofegar-se.

Gairebé tant com la multiplicació dels pans i els peixos :o)
 
Ei, ja sé que ja ha passat molt temps desde que vau penjar aquest post... però m'agradaria portar el meu xicot a sopar a aquest restaurant sense llum elèctric a prop de Montserrat... em podríeu dir com es diu? telèfon? el que sigui.... Alguna informació perquè pugui esbrinar alguna cosa... Demà ens fem parella de fet i ho vull celebrar d'una manera especial. Gràcies!!!!
 
Ei, ja sé que ja ha passat molt temps desde que vau penjar aquest post... però m'agradaria portar el meu xicot a sopar a aquest restaurant sense llum elèctric a prop de Montserrat... em podríeu dir com es diu? telèfon? el que sigui.... Alguna informació perquè pugui esbrinar alguna cosa... Demà ens fem parella de fet i ho vull celebrar d'una manera especial. Gràcies!!!!
 
Publica un comentari a l'entrada

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?