dimecres, 15 de febrer del 2006

tolerància zero amb la sinistralitat

bauhaus s'afegeix a la llarga llista de concerts que em perdo a barcelona.
és dimecres-molt mal de cap-molt cansament.
la poca energia que em restava a aquestes hores l'he gastada per treure'm les botes i el jersei de coll alt -exercicis d'alt desgastament físic- i posar-me el pijama i la bata i l'abric i entrar la roba de l'estenedor no fos que plogui més aquesta nit.
que jo sàpiga no estava previst que plogués ni avui ni demà, però ho ha fet i no pot ser que la rentadora que vaig estendre anit a les 12 tocades no se'm assequi per a demà.
el pocassolta de l'e. molt insistir ara en que anès al concert amb ell, aquest no hi ha qui l'entengui, ara li venen els remordiments, d'haver-se revenut les dues entrades de depeche que li sobraven. i els mesos-setmanes-dies que feia que els hi pidolava. i m'anava dient que nosenose i mira, per quatre duros se les ven, que ni negoci ha fet. casu'm tot. ja li he dit que em deu cubates per a la resta de l'any. i qui diu cubates diu que m'arregli l'aixeta de la cuina, i el so del pc que no va i que em gravi tots els cds que li demani i que m'acompanyi a tots els concerts que no tingui amb qui anar, i ni així em sento satisfeta, no hi ha prou obres benèfiques que em facin oblidar que jo els depeche els volia veure.
amb aquests antecedents i després d'estar 95 minuts seguits escoltant la nova professora progre de verborrea absurda (i pobra), posar-me al servei de les tendències sinistres i les atmòsferes greus seria el darrer que faria avui. una sobredosi em podria causar danys irreversibles. no seria pas capaç de transformar-la ni catalitzar-la ni convertir-la ni interpretar-la en res poètic ni místic ni tan sols destructiu.

petit homenatge casolà, això si.

Comments:
Oh, ja m'estranyava a mi, que no se m'hagués aixugat la roba.

Jo, però, més que demanar reparacions diverses, exigiria que et fecin la bugada, això és, posar la rentadora, estendre, desestendre i, sobretot, planxar.
 
fantastique idea dersu! tinc una bona pila de roba per a planxar!
i potser també que faci els vidres... i una sopeta per a sopar...
jo mentrestant aniré cantant "I just can't get enough" ;)
 
Joé! és que mira que posar un concert en dimecres?? Mira que no hi ha pocs caps de setmana a l'any!
 
Jo no planxo. I de poc que també hi vaig, al concert, llàstima que plego massa tard de treballar...
 
Publica un comentari a l'entrada

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?