divendres, 4 de novembre del 2005

el meme del tres

al final m'he decidit a fer el meme de les tres coses. tot i que una mica complicat, també ha estat divertit. algunes coses serien moltes més de tres, altres constaven de trobar...
tot gaudint de l'avantatge del bilingüisme i ja que estava en castellà, l'he contestat en la mateixa llengua.

Tres cosas que me asustan
la locura
la violencia
la maldad

Tres personas que me hacen reír
mis hermanas
mi nuevo compi de la uni
adrian mole

Tres cosas que me gustan
escuchar música
arte/diseño
comer bien / y dormir bien!! estas tienen que ser 4 ;)

Tres cosas que no me gustan
la hipocresía social, económica, política de los paises “desarrollados”
el ruido
los piñones

Tres cosas que no entiendo
el funcionamiento del teléfono
el machismo
el maltrato

Tres cosas en mi escritorio
libros de la uni
un calendario
bolis y rotuladores esparcidos

Tres cosas que estoy haciendo en este momento
pensar en comer
una traducción del inglés
decidir donde cenar hoy

Tres cosas que quiero hacer antes de morir
conocer asia y áfrica (especialmente kenyia) .. ah, y guatemala!
volver a fornicar con placer (y con amor)
dejar mis cosas y papeles en orden

Tres cosas que puedo hacer a la vez
leer, escuchar música, comer
escribir (teclado), hablar, pensar
hablar por teléfono, vestirme/cocinar, organizar

Tres formas de describir mi personalidad
tranquila, curiosa, sensible
cabezota, silenciosa, ocurrente
conciliadora, paciente, crítica

Tres cosas que no quiero tener que hacer
ir al dentista
estudiar a última hora
daño

Tres cosas que me gustaría aprender
alemán fluido
conducir
coser/tejer

Tres bebidas que consumo regularmente
vino tinto
zumo de naranja y pomelo (ruby breakfast tropicana)


Tres libros a recomendar
cualquiera de adrian mole (in english, if possible)
el monje
el carrer de les camèlies

Tres pasatiempos favoritos
divagar
bloguear
cocinar

Tres logros
dejar de fumar
vivir sola y feliz
superar una relación dañina

Tres aromas que disfruto
chocolate negro
el olor del pueblo de mi padre en teruel (es a humo/leña/horno?)
bosque (húmedo)

i quadre d'en magritte

Comments:
Ara entenc la teva fòbia pels panellets: el problema són els pinyons!!!
Ja et coneixem una miqueta més. Per cert, de seguida que pugui, m'escapo a veure "Match Point" - suposo que tu faràs el mateix, no? :-)
 
si ego, aviam si podrà ser aquest cap de setmana... la cua al verdi avui feia por, la gent s'hi ha llençat en estampida ;)
em moro de ganes de veure-la!!
 
iiiiisssshhhh, el dentista, que dentera!!!!

No hi pensava, si no, jo també ho poso.

Can't stand it.
 
aiii, es que em toca la neteja de sarro y només de pensar-ho... aghhhh!!!
 
Publica un comentari a l'entrada

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?