dijous, 15 de setembre del 2005

vinga, acció!

recoi, vaig de cul avui. ja ha arribat l'stress i la pressa i l'espit i els nervis. buf buf, segons com ja em va bé, que ni me'n recordo de pensar en mi, ni de lamentar-me sobre tonteries secundàries.

ahir a la uni va anar molt bé. els profes em van agradar, els temaris encara més i ja tinc una amigueta molt maca de girona, llàstima que no podrà venir gaire a classe...
ara necessito sobre tot organització i ordre. que casa meva està aparentment molt neta i endreçada però sempre em queda un tema pendent: els papers. els haig d'endreçar abans no es revolucionin i se'm mengin com en una peli d'horror serie B.

aprofitant per posar totes les coses que em venen al cap, ahir vaig sentir a la emisora Kay Fm de la que ja vaig parlar un dia a l'altre blog, però si el liquiden potser que faci un pensament i enganxo els meus antics posts, que si no em sentiré orfena de passat blogueru... doncs vaig sentir una canço així de roqueros borratxos entrats en anys anomenada "Johnny B"d'uns tals Hooters, ni idea de qui son, però la cançoneta mola (en el plan que deia) i a sobre parla del meu germà de nic...

i una coseta més, que ahir nit remenant el fantàstic blog de cuina Noodlepie vaig descubrir una joia dels blogs freaks: Airline meals que ja la tinc linkada.

i tanco que ve el jefe que avui ha vingut amb sobredosi d'hiperactivitat i em te rebentada... avui ni el te m'he pogut prendre.

Comments: Publica un comentari a l'entrada

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?